søndag den 19. juni 2011

Flere blomster og et svar

Hej.

Lige lidt flere blomster fra en meget træt Lene. Jeg har været på arbejde i 8.5 time, og har faktisk kun siddet ned når jeg var på toilet. Jeg har gået 16.000 skridt, så i aften bliver en rigtig slap aften, mon jeg så får syet lidt blomster. Jeg skal have syet mindst en, for der er kommet en ind denne gang som jeg selv vil beholde. (lidt fordele skal man jo have ud af at være bytte bedste)








Disse er hvad der er kommet indtil nu, så til dig der spurgte efter dine blomster, jeg syntes ikke at de er her, men bare rolig, sidste gang var der et brev der var en hel uge om at nå frem.

Og svar til en anden blomster pige, bare rolig, jeg tjekker altid at i har skrevet antal på returkuverten, og jeg tæller også lige jeres blomster en ekstra gang.

God søndag aften til alle

Hilsen Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar