fredag den 29. april 2011

Man må gerne

Hej

Vi er nu 41 deltagerer, det er rigtigt dejligt.

Jeg har fået en forespørgelse på om man må tage pappet ud af den midterste skeskant, da nogle syntes at det er nemmest at sy blomsten pænt sammen, hvis dette gøres. Det har jeg svaret at man gerne må, det letter jo også på vægten, ikke fordi jeg tror at det betyder noget hvad porto angår, men alligevel.

Husk at sende mig en mail på bedstemorsswap@gmail.com, hvis du selv har lyst til at skrive indlæg her på bloggen. Kommentar kan alle skrive, og alle kommentar er meget velkommene.

God fredag til alle.

Hilsen Lene

1 kommentar:

  1. Hej
    Jeg syntes lige, jeg som vil tage mitter pappet ud skulle se denne link. Det er en meget nem måde at sy blomsten på, Og lidt hurtiger.
    http://allmomasquilt.blogspot.com/2010/12/hexagon-flowersblomster-tutorial.html
    Jeg håber linket virker eller kan det også læses her på blokken, der omkring hvor der også er link til hvor pappet kan købes.Jeg har købt pappet hos Mette www.patchwork-gaarden.dk på fyn
    50 stk til 14,25 kr. det er da billigt.
    Mvh Lone Morsing

    SvarSlet